Ενα μέρος για σας πω αυτά που πολλές φορές σκέφτομαι και δεν υπάρχει τρόπος να ξεκινίσεις να τα πεις σε κάποιον. Ένα σχοινί μου πάνω του θα υπάρχουν κόμποι απο τις σκέψεις μου και όταν το πίασω απο την αρχή θα δω τι αλλαξε και τι έχω γίνει. Εσύ που το διαβάζεις ελπίζω μονο να το βρεις ενδιαφέρον... Καλως όρισες...

17 January 2009

Ανησυχία...

Τελικά κάτι δεν πάει καλά με αυτό το blog. Απο 'ημερολόγιο΄ για να γράφω τις σκέψεις μου το έχω κάνει περιοδικό τεχνολογίας.
Είμαι τελικά περισσότερο παραγωγικός με αυτά τα θέματα παρά με τα προσωπικά μου.
Ίσως να βοηθούσε αν είχα και κανα σχόλιο από τους αναγνώστες, αλλά πάλι τα Google Analytics δεν δείχνουν να υπάρχουν πολλοί (αν υπάρχουν)....

Υπομονή....

3 comments:

Lexi_penitas said...

Περσέα καλώς ήρθες στη Κυπριακή μπλογκοσφαιρα. Μην απογοητεύεσαι. Τα σχόλια θα έερθουν μόλις σε ανακαλύψουν οι άλλοι μπλογκερς και οι διαβάτες στης μπλογκόσφαιρα. Και πιστεψε με είναι πολλοί. Κάνε μια βόλτα από τα άλλα μπλογκς. Άφησε κάποια σχόλια για να κάνεις αισθητή τη παρουσία σου και θα δεις ότι σιγά σιγά θα γίνεις μέρος της παρέας.

Καλά γραψίματα!

Anonymous said...

πωπω τελικα ολοι οι νεοι μπλογκερς καπως ετσι αισθανομαστε..κιπ ράιτιν..

Perseus said...

Σας ευχαριστώ και τους δύο.
Τελικά βοηθάει να ξέρεις οτι κάποιοι σε διαβάζουν.
Περιμένω και κριτική, καλή ή κακή βοηθάει πάντα...