Ενα μέρος για σας πω αυτά που πολλές φορές σκέφτομαι και δεν υπάρχει τρόπος να ξεκινίσεις να τα πεις σε κάποιον. Ένα σχοινί μου πάνω του θα υπάρχουν κόμποι απο τις σκέψεις μου και όταν το πίασω απο την αρχή θα δω τι αλλαξε και τι έχω γίνει. Εσύ που το διαβάζεις ελπίζω μονο να το βρεις ενδιαφέρον... Καλως όρισες...

16 November 2008

Kρίση Γενικώς

Είναι τελικά δύσκολο να γράφεις blog. Πρέπει να συνδιάζεις τόσα πολλα.
Να γράφεις τα σώψυχά σου, να είσαι λίγο ενδιάφερων, να μην επαναλαμβάνεις τα ίδια με τους άλλους και την ίδια στιγμή να λές και κάτι επίκαιρο.

Σε κρίση τελικά είμαι και εγώ όπως πολλοί άλλοι. Το καλό είναι οτι δεν είμαι ο μόνος, το κακό είναι οτι δεν βλέπω να τελιώνει σύντομα.... Όπα!!... απαισιόδοξη σκέψη... Δεν είμαι εγώ αυτός....

Βρε κρίση έχουμε σίγουρα. Πρέπει μια εκ των ημερών να δούμε τι φταίει και πως την ξεπερνούμε...


Να'στε καλα....

No comments: