Ενα μέρος για σας πω αυτά που πολλές φορές σκέφτομαι και δεν υπάρχει τρόπος να ξεκινίσεις να τα πεις σε κάποιον. Ένα σχοινί μου πάνω του θα υπάρχουν κόμποι απο τις σκέψεις μου και όταν το πίασω απο την αρχή θα δω τι αλλαξε και τι έχω γίνει. Εσύ που το διαβάζεις ελπίζω μονο να το βρεις ενδιαφέρον... Καλως όρισες...

08 March 2009

Post το ανάγνωσμα

Πάρα μα πααααρα πολλοί μπλόγκερς υπάρχουν τελικά στον κόσμο,
Βλέποντας μόνο και μόνο την Κυπριακή 'μπλογκόσφαιρα' ( όρος που έχω διαβάσει και δανειστεί, δεν ξέρω αν στέκει γραμματικά ) μπορείς να δείς εκατοντάδες μπλόγκερς - ένας απο αυτούς και εγώ.
Πολλοί από αυτούς έχων ευφάνταστα ονόματα ( Aceras, Drakouna, Roam, idiotMouflon) είναι μόνο μερικά απο αυτά που μου έρχονται στον νου ετσι γρήγορα γρήγορα.

Πάρα πολλοί απο αυτούς όλους έχουν μια τεράστια ευχαίρια στην χρήση της ελληνικής γλώσσας, σίγουρα με καλύτερα δουλεμένα θέματα απο τα δικά μου, τόσο απο πλευράς ύλης όσο και παρουσίασης. Αν κάποια απο αυτά τα άρθρα διαβάζονταν στον εντυπο τύπο δύσκολα θα τα ξεχώριζες από τα 'δημοσιογραφικά' ή άλλα άρθρα από έμπειρους αρθρογράφους.

Η σκέψη που με απασχολεί τελευταία, επειδή και εγώ περνώ κάποιες ώρες απο τον χρόνο μου να γράφω ή να διαβάζω μπλογκς είναι οτι μοιάζει πλέον η 'μπλογκόσφαιρα' με μία αγορά (αρχαία ελληνική όχι εμπορική αγορά) όπου όλοι μιλάνε, με την ίδια περίπου ένταση με αποτέσμα να μην ακούγετε κανένας καθαρά ή στην τελική να χάνονται τα λεγόμενα που θα άξιζε να μείνουν online και να ξαναδιαβαστούν.




Ένας τρόπος που βλέπω για να διαβάζονται με σειρά αξιολογότητας τα μπλόγκς είναι τα reference links που έχουν οι περισσότεροι στα μπλογκς τους ( η στήλη που δείχνει ποια μπλογκς προτείνει ο καθε μπλογκερ ή τα μπλογκς που διαβάζει συχνά) και μπορείς ψάχνοντας λίγο βαθύτερα να βρεις ποιά μπλογκ διαβάζονται απο τους περισσότερους και άρα είναι πιο έγκυρα ή πιο ενδιαφέροντα.

Έστω και με αυτό το σύστημα όμως χάνονται αξιόλογοι καινούριοι μπλόγκερς ή αξιόλογα άρθρα σε μπλόγκ που δεν ανανεώνονται συχνά και έτσι δεν διαβάζονται απο πολλούς.

Τελικά έιναι και το μπλογκινγκ μια μόδα που πρόκειτε να περάσει, να μετεξελιχθεί σε κάτι που πιο εύκολα θα μπορεί κάποιος να βρει αξιόλογα άρθρα χωρίς να χάνετε σε ενα λαβύρινθο απο μπλογκς ή θα συνεχίσει ως έχει, σαν μια ελεύθερη αγορά που αυτός που έχει πείσμα και μεράκι να γράφει θα φένετε αλλα μόνο σε βάθος χρόνου;

4 comments:

Anonymous said...

Να σου πω πως το βλέπω...

βασικά αν έσιεις κάτι που θέλεις να φκάλεις που μέσα σου εν να το φκάλεις.

Είτε εν για κάτι πολιτικό, ή την απλή σου καθημερινότητα.

Το πώς το διαβάζει και αντιλαμβάνεται ο άλλος εν σε κόφτει.

Η αναγνωσιμότητα εν τζαι κάμνει κατ' αν'ανάγκη τζαι πολλά 'συγγραφέα' ή πολλά wow blogger.

Απλά άμαν μάθεις να διαβάζεις λλία μπλογκς συνεχίζεις να τα διαβάζεις έστω τζαι αν δεν έχουν τίποτε ενδιαφέρων μόνο τζαι μόνο που θέμα ρουτίνας...

Αλλά κατά καιρούς έρκουνται κάτι μπλογκς που σε ταράσσουν που την καρέκλα (π.χ. Cake) τζαι σιέρεσε που τα ήβρες!

Perseus said...

Ροαμ συμφωνώ με όλα όσα είπες, και εμένα η ανάγκη να βγάλω κάποια πράγματα απο μέσα μου με έκανε να ξεκινήσω το μπλογκινγκ :)

Απλα ήταν η σκέψεις μου για το πως πάει η όλη φάση με τα μπλογκς, ποιο θα είναι το μέλλον; Γιατι στην αρχή ξεκινουν αυτοί που πραγματικά έχουν το 'παθος' να γράφουν και μετά ακολουθούν όλοι οι άλλοι που γράφουν γιατι το κάνουν και οι άλλοι...
Πως ξεχωρίζεις μέσα στην 'αγορά' με όλες αυτές τις φωνές ποιοι πραγματικά έχουν κάτι αξιόλογο να πουν;

Anonymous said...

Hi all. How are you?

Anonymous said...

Dont touch WIKILEAKS, faked DEMOCRACY!!!
Thanks